Over ons - Mystery Review


Mystery Review is dé specialist op het gebied van kwalitatief onderzoek*. Naast onderzoeken die u helpen bij het borgen van contactmomenten, handelingen en kpi’s vinden wij het fantastisch om uw organisatie op positieve wijze te spiegelen door middel van belevingsonderzoeken gericht op kwaliteit en service. De NPS (net promoter score), is hierbij een onontbeerlijk instrument.

Onderzoek naar klantbeleving binnen een organisatie wordt veelal gedaan door middel van kwantitatief onderzoek zoals klanttevredenheidsonderzoeken. Deze vorm van onderzoek geeft inzage in het ‘hoe’ en het ‘waar’. Voor het ‘waarom’ voegen wij graag kwalitatief onderzoek toe, uitgevoerd door mystery guests. Deze vorm van onderzoek levert concrete en diepgaande feedback op zodat uw organisatie direct hands on tools krijgt aangereikt waarmee u direct actie kunt ondernemen om uw klantloyaliteit te verhogen. Uw klanten zijn immers als ambassadeur of fan van uw organisatie van groot belang in het verhogen van uw omzet. Dit is dan ook direct uw return on investment.

Welke methoden gebruiken wij?

Middels mystery guest onderzoeken, mystery calls, webshop reviews, kwalitatief zorgonderzoek, klanttevredenheidsonderzoeken, medewerkerstevredenheidsonderzoeken en onze Feedbox bieden wij een scala aan onderzoekmethodieken voor alle branches en sectoren. Lees er meer over in onze blog!

Om onze onderzoeken wetenschappelijk te valideren werkt Mystery Review samen met Prof. Dr. Groenland, die verbonden is aan de Nyenrode Business Universiteit in Breukelen als hoogleraar Business Research Methodology waar hij onder andere onderzoeksmethodologie doceert.