Online Webshop Reviews


Inmiddels winkelt maar liefst 83% van de internetgebruikers tussen 12 en 75 jaar online en webshops schieten dan ook als paddenstoelen uit de grond.

Deze ontwikkeling brengt met zich mee dat er meer te kiezen is en dat webshops een enorme ontwikkeling doormaken om de klant te winnen en te behouden. De klantbeleving is hierbij erg belangrijk.

Webshop reviews met mystery shoppers

Natuurlijk zijn er online reviews waar vooral uiterst tevreden of juist ontevreden klanten zich uiten. Onze webshop reviews worden uitgevoerd door mystery shoppers uit uw doelgroep en zij vertegenwoordigen al die klanten die nooit een online review invullen of gewoon tevreden zijn, maar nooit een ambassadeur worden. Door deze ontbrekende informatie te gespiegeld te krijgen verhoogt u uw klantgerichtheid.

Uit onderzoek blijkt dat de online klantbeleving lang niet altijd optimaal is. Klanten krijgen vaak veel informatie, maar hoe zit het met de service en het advies? Spreekt het aan? Voelt het goed? Komen klanten graag en makkelijk weer terug?

Klanttevredenheid verhoogt klantloyaliteit 

Met webshop reviews wordt naar de complete ervaring gekeken: de informatiestrekking, de gebruiksvriendelijkheid, de verleiding, de service en natuurlijk de wijze waarop klachten worden afgehandeld. Big data analyse is dan ook niet voldoende. Met een fantastische online customer journey krijg je tevreden klanten en stijgt de klantloyaliteit. 

Onze webshop reviews zijn een makkelijk en krachtig hulpmiddel om meer uit uw webshop te halen en een puike klantbeleving neer te zetten!

Haal nu meer uit uw webshop!