Mystery shopper visits


Onze ‘mystery shopper’ zorgt voor échte klantbeleving van het eerste tot het laatste contactmoment. Of dit nu via e-mail, webshop of persoonlijk verloopt.

Samen met u ontwikkelen we vooraf een uniek belevingsonderzoek waarin wij de winkelbeleving koppelen aan uw visie. Mystery Review zorgt met kennis, kunde en ruim tien jaar ervaring voor een onderzoek dat aansluit bij de door uw organisatie gestelde doelen. Zie ook onze shopology review.

Uw customer journey in beeld door een mystery shopper

Mystery shoppers spiegelen uw customer journey. zij letten óók op minder opvallende maar daardoor niet minder belangrijke details die van invloed zijn op de klantbeleving.

Klanten zijn over het algemeen pas bereid feedback te geven bij opvallend goede of slechte ervaringen. Daarentegen zal onze mystery shopper altijd een stimulerende terugkoppeling verzorgen: desgewenst ter plaatse. Zowel positieve ervaringen als verbeterpunten worden opgemerkt en helder teruggekoppeld.

Door niet alleen ‘wat’ maar ook ook ’waarom’ centraal stellen zijn onze Mystery Reviews® een ideaal instrument om teams te motiveren en te ontwikkelen. Door periodieke toepassing kunt u bovendien de resultaten benchmarken en trends signaleren. 

Zet nu een mystery shopper in!