Kwalitatief Zorgonderzoek


Mystery Review verzorgt kwalitatieve onderzoeken bij een tiental zorgcentra. De ‘mystery patients’ zijn altijd daadwerkelijke patiënten die na een zorgvuldige instructie hun beleving terugkoppelen in een online rapportage.

Patient journey in beeld gebracht door een kwalitatief zorgonderzoek

Deze methode voorkomt extra druk op de zorg en maakt dat échte behandelingen helder gespiegeld worden. Het is hiermee de ultieme manier om inzicht te krijgen in de patiëntgerichtheid tijdens alle denkbare contactmomenten met uw zorginstelling (patient journey).

Momenteel verzorgen wij integrale onderzoeken op initiatief van bestuurders, maar ook specifieke onderzoeken op initiatief van afdelingen, marketing of bijvoorbeeld HRM. Aan de hand van uw wensen wordt een onderzoekstraject altijd op maat ontwikkeld.

Organisaties die al patiënttevredenheid onderzoeken uitvoeren kunnen wij met ons onderzoek ondersteunen. Als bijvoorbeeld het kort cyclisch meten met onze feedbox opvallende cijfers laat zien kunnen met onze reviews inzicht geven in het waarom.

Verhoog uw patiëntgerichtheid nu!