Feedbox© is klanttevredenheid meten


Bedrijven realiseren zich steeds meer dat directe inzicht van de customer journey en klantbeleving van groot belang is voor het welslagen van hun onderneming. Hecht u ook waarde aan inzicht, maar weet u nog niet hoe u dit gemakkelijk kunt meten?

De oplossing voor dit probleem is de Feedbox

Door middel van een touchscreen pc in een zuil en een wifi-verbinding is het mogelijk om continu real-time informatie te krijgen. De beantwoording van de vragen door middel van smileys zorgt voor een enorme aantrekkingskracht en een hoge respons. Naast de smileys is het ook mogelijk waarderingsvragen, multiple choice vragen of open vragen in te stellen. Hierdoor is niet alleen te duiden of iets goed of niet goed wordt ervaren, maar is ook het 'waarom' te achterhalen. U bepaalt de plaats waar de zuil komt te staan en voor wie de vragenlijst bestemd is. In het online systeem kunt u eenvoudig de vragenlijst naar uw wensen aanpassen. Met één druk op de knop wordt een nieuwe vragenlijst automatisch geladen in uw zuil(en). 

Door de ingebouwde 'alert' functie is het tevens mogelijk dat er een melding wordt verstuurd als er op een bepaalde vraag x-keer achter elkaar negatief geantwoord is. Op deze manier kan direct actie ondernomen worden op het desbetreffende onderwerp.

Op het overzichtelijke online dashboard zijn resultaten 24/7 beschikbaar op ieder willekeurig device. U kunt zichtrechten delen met uw collega's of het systeem periodiek pdf rapporten laten versturen per mail. 

Met de Feedbox is er een manier om uw dienstverlening te optimaliseren, dit merken uw bezoekers gegarandeerd. 

Kom nu in actie!