Klantgerichtheidsonderzoeken


Mystery Review onderzoekt de beleving van uw klanten en legt hiermee een belangrijke basis voor groei. Samen met medewerkers wordt de mooie weg ingezet om tot de best mogelijke klantgerichtheid en -loyaliteit te komen.

Onze opdrachtgevers komen uit tal van sectoren zoals retail, hospitality, zorg, automotive, overheid, verenigingen, zakelijke- en financiële dienstverlening.

Meer omzet door klantgerichtheidsonderzoek

Wij zetten zowel professionele als specifiek voor uw doelgroep geselecteerde ‘mystery shoppers’, ‘mystery guests’ of daadwerkelijke patïenten in, die de service en de customer journey van uw organisatie tot in detail weten te observeren en waarderen.

Het analyseren en interpreteren van de kwalitatieve en kwantitatieve gegevens is een serieuze aangelegenheid. Wij zetten ons samen met onze opdrachtgevers in om met een frisse invalshoek, het beter en leuker te maken voor zowel medewerkers als klanten.

We hechten er veel waarde aan te benadrukken dat we daarmee een paar flinke stappen verder gaan dan de traditionele onderzoekbureaus. Daar mag u ons aan houden.

Dus waarom niet direct beginnen?