Customer Journey en Klantloyaliteit


Weet u wat uw klanten ervaren? En waarom? En weet u ook wat uw medewerkers beweegt en hoe zij bijdragen aan deze klantervaringen? En... hoe het beter én leuker kan? Mystery Review gaat een flinke stap verder met uw customer journey dan de platgetreden paden van de meer traditionele onderzoekbureaus.

We achterhalen niet alleen het ‘wat’ maar ook het ‘waarom’. We creëren met een ethisch kompas draagvlak bij uw medewerkers en inspireren om samen tot de best mogelijke klanttevredenheid en klantloyaliteit te komen. Daar komen wij élke dag graag ‘ons bed voor uit’. Wij helpen de beleving van uw klanten zo te doorgronden dat het in de genen van uw organisatie wordt opgenomen en een natuurlijke, heldere basis vormt voor groei.

Groei in inzicht. Groei in kwaliteit. Groei in omzet. Een uitstekende klantbeleving is een serieuze zaak, maar het wordt er als ‘2e natuur’ voor iedereen ook leuker op! Dat doen wij al tien jaar vakkundig, feitelijk en vertrouwelijk. We voeren unieke Mystery Reviews® uit voor onze opdrachtgevers, van retail tot hospitality en van automotive tot zorg. We mogen dan ook wel zeggen een serieuze speler in de volle breedte te zijn!

- Ambitieus - Transparant - Betrokken - Verrassend - Inspirerend - Customer Journey- Samen - Fun - Persoonlijk -