Patiëntgerichtheid binnen de zorg


Ons kwalitatief zorgonderzoek met echte patiënten is een inspirerende onderzoeksmethodiek voor de zorg industrie, waarbij samenwerking met u en uw medewerkers essentieel is. Als belevingsexpert enthousiasmeren wij uw medewerkers en maken wij hen op inspirerende wijze bewust van hun eigen houding en gedrag.

Hoe doen wij dit voor instellingen binnen de zorg?

Wij verschaffen inzicht in ervaren gedrag en spiegelen dit aan uw organisatiedoelstellingen. Dit doen wij door het inzetten van ons Kwalitatief Zorgonderzoek, waarbij wij daadwerkelijke patiënten inzetten. Ook uw telefonische bereikbaarheid spiegelen wij graag door het uitvoeren van Mystery Calls met uw medewerk(st)ers. Bent u op zoek naar een laagdrempelige onderzoeksmethodiek met realtime resultaten, dan is onze Feedbox de ideale oplossing.

Deze inzichten creëren draagvlak bij uw medewerkers, zodat zij zich graag verbinden met de organisatiedoeleinden, trots zijn op hun werk en plezier hebben in wat zij doen. Borging van deze transparante methodiek zorgt ervoor dat een patiëntgerichte houding en gedrag in het DNA van uw medewerkers gaat zitten met uiteindelijk groei als resultaat. Niet alleen in patiënttevredenheid maar ook in omzet, dat is onze ROI.

mystery shopping, mystery shopper, retail, customer journey, website review

Heeft u nog geen helder beeld bij het door u gewenste gedrag van uw medewerk(st)ers op ieder contactpunt van uw patiëntreis, dan helpen wij u hier graag mee met de creatie van een Service Concept.

In ons on-line rapportage systeem zijn alle resultaten 24/7 beschikbaar. Middels management-dashboards heeft u in één oogopslag inzicht in het gastgericht handelen binnen uw organisatie.

Zullen wij samen ambassadeurs maken van uw patiënten?