Gastgerichtheidsonderzoek in hospitality


Goede hygiëne, gastvrije medewerkers met productkennis, heerlijke dranken en gerechten met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een voortreffelijke service zijn elementen die gasten doen terugkeren en als ambassadeur uw bedrijf zullen aanraden. 

De Net Promotor Score (NPS) komt onder andere naar voren in onze onderzoeken. Daarnaast zijn onze Mystery Reviews® een inspirerende onderzoeksmethode voor de hospitality en food delivery, waarbij samenwerking met u en uw medewerkers centraal staat. Als belevingsexpert enthousiasmeren wij uw team en maken wij hen op inspirerende wijze bewust van houding en gedrag om het beste in iedereen naar boven te halen.

Hospitality en mystery guests

Wij zorgen voor inzicht in de daadwerkelijke ervaring van uw doelgroep door middel van mystery visits en mystery calls en koppelen dit aan uw organisatiedoelstellingen. Sluit de ervaring aan bij uw serviceniveau? Zijn er (onbenutte) kansen tot bijverkoop? Is de bezorgde maaltijd conform verwachting? Wie verdient er een compliment?

Door deze inzichten te delen met uw medewerkers creëert u draagvlak. Zij verbinden zich met de organisatiedoelen, zijn trots op hun werk en hebben plezier in wat zij doen. Deze methodiek zorgt ervoor dat gastgericht gedrag in het DNA van uw medewerkers gaat zitten, zo kunnen zij van uw gasten ambassadeurs maken. Als gasten ambassadeurs worden groeit uw NPS score én uw omzet.

Middels een service concept workshop of customer journey workshop helpen wij u graag de basis op orde te brengen en de juiste onderzoeksrichting te bepalen.

Wilt u ook dat uw gasten ambassadeurs worden van uw organisatie?