Franchisegevers en -nemers


Hoe borgt u als franchisegever dat uw niveau van dienstverlening en uw merkwaarden ook door de franchisenemers worden gehonoreerd?  Handboeken, SLA's, processen en procedures, van alles wordt vastgelegd in documenten en contracten, maar wat gebeurt er in de praktijk?

Een bezoek aan één van uw vestigingen is voor de consument bepalend voor het imago van uw merk. En hoe vervelend is het voor uw merkwaarde als deze ervaring negatief is. Vanzelfsprekend is het onmogelijk om continu op alle locaties te zijn om inzage te hebben in het gedrag van de medewerkers. Daarnaast zal een medewerker gewenst gedrag laten zien als deze merkt dat het bezoek wordt uitgevoerd door een leidinggevende of franchisegever. De ideale methodiek om daadwerkelijk gedrag van medewerkers inzichtelijk te krijgen en het effect van dat gedrag op de beeldvorming van het merk is mystery guest onderzoek.

Onze mystery guests spiegelen hun bevindingen aan de hand van een op maat gemaakte vragenlijst op basis van uw normen en waarden.

Interesse? Neem gerust contact met ons op.