Automotive en klantgerichtheid


Onze Mystery Review® is een inspirerende onderzoeksmethodiek voor de automotive industrie, waarbij samenwerking met u en uw medewerkers essentieel is. Als belevingsexpert enthousiasmeren wij uw medewerkers en maken wij hen op inspirerende wijze bewust van hun eigen houding en gedrag.

Wat betekent dit voor de automotive branche?

Wij verschaffen inzicht in daadwerkelijk ervaren gedrag en spiegelen dit aan uw organisatiedoelstellingen. Dit doen wij door het inzetten van onze Mystery Shoppers. Ook uw telefonische bereikbaarheid spiegelen wij graag door het uitvoeren van Mystery Calls met uw medewerk(st)ers. Voor de optimale omnichannel beleving maken wij tevens voor u inzichtelijk wat de ervaring is op uw site en bij het gebruik van de online car configurator. Bent u op zoek naar een laagdrempelige onderzoeksmethodiek met realtime resultaten, dan is onze Feedbox de ideale oplossing.

Deze inzichten creëren draagvlak bij uw medewerkers, zodat zij zich graag verbinden met de organisatiedoeleinden, trots zijn op hun werk en plezier hebben in wat zij doen. Borging van deze transparante methodiek zorgt ervoor dat een klantgerichte houding en gedrag in het DNA van uw medewerkers gaat zitten met uiteindelijk groei als resultaat. Niet alleen in klanttevredenheid maar ook in omzet, dat is onze ROI.

automotive, mystery shopper, mystery shopping, website review

Een customer journey in de automotive

Heeft u nog geen helder beeld bij het door u gewenste gedrag van uw medewerk(st)ers op ieder contactpunt van uw klantreis, dan helpen wij u graag met de creatie van  uw customer journey en uw Service Concept.

In ons on-line rapportage systeem zijn alle resultaten 24/7 beschikbaar. Middels management-dashboards heeft u in één oogopslag inzicht in het gastgericht handelen binnen uw organisatie.

Laten wij samen van uw klanten ambassadeurs maken!