Automotive en klantgerichtheid


Als er één branche in beweging is, dan is dat de automotive branche wel; met de opkomst van de elektrische auto, nieuwe spelers in de markt, en de mogelijkheid om zelf je auto te configureren op de website. Al deze veranderingen zorgen ervoor dat dienstverlening bij de dealer van hoog niveau moet zijn, wil de consument nog naar een showroom gaan. Onze Mystery Review® is een inspirerende onderzoeksmethodiek voor de automotive industrie, waarbij samenwerking met u en uw medewerkers essentieel is. Als belevingsexpert enthousiasmeren wij uw medewerkers en maken wij hen op inspirerende wijze bewust van hun eigen houding en gedrag.

Wat betekent dit voor de automotive branche?

Wij geven inzicht in de daadwerkelijke ervaring en koppelen dit aan uw organisatiedoelstellingen. Dit gebeurt door de inzet van mystery guests die onaangekondigd bellen, mailen, uw website/configurator gebruiken en/of de showroom bezoeken op basis van een vooraf besproken scenario. De resultaten van elk onderzoek krijgt u binnen 3 dagen teruggekoppeld in een digitaal dashboard en zijn 24/7 beschikbaar. Hierdoor heeft u in één oogopslag inzage in de kansen en goed en minder goed lopende onderdelen in het aankoopproces.

Nog geen helder beeld bij het gewenste gedrag van uw medewerk(st)ers, passend bij het concept en de doelstelling van uw bedrijf? Dan helpen wij u graag met de creatie van een Service Concept.

Laten wij samen van uw klanten ambassadeurs maken!