Gastgerichtheidsonderzoek in hospitality


Onze Mystery Review® is een inspirerende onderzoeksmethodiek voor de hospitality industry, waarbij samenwerking met u en uw medewerkers essentieel is. Als belevingsexpert enthousiasmeren wij uw medewerkers en maken wij hen op inspirerende wijze bewust van hun eigen houding en gedrag.

Hospitality en mystery guests

Wij verschaffen inzicht in daadwerkelijk ervaren gedrag en spiegelen dit aan uw organisatiedoelstellingen. Dit doen wij door het inzetten van onze Mystery Guests. Ook uw telefonische bereikbaarheid spiegelen wij graag door het uitvoeren van Mystery Calls

Door deze inzichten op een positieve manier te delen met uw medewerkers creëert u draagvlak. Zij verbinden zich zo met de organisatiedoeleinden, zijn trots op hun werk en hebben plezier in wat zij doen. Deze methodiek zorgt ervoor dat gastgericht gedrag in het DNA van uw medewerkers gaat zitten, zo kunnen zij van uw gasten ambassadeurs maken. Als gasten ambassadeurs worden groeit uw NPS score én uw omzet.

Customer journey workshop

Met ons Service Concept helpen wij u de ideale customer journey in beeld te brengen. Met deze laagdrempelige workshop betrekt u uw medewerkers bij dit proces. Bent u op zoek naar een gasttevredenheid onderzoek met realtime resultaten, dan is onze Feedbox de ideale oplossing.

In ons on-line rapportage systeem zijn alle resultaten 24/7 beschikbaar. Middels management-dashboards heeft u in één oogopslag inzicht in het gastgericht handelen binnen uw organisatie.              

Wilt u ook dat uw gasten ambassadeurs worden van uw organisatie?