Mystery Shopping iets voor jou?

Wat doen wij? Mystery Review zorgt met enthousiaste mystery shoppers (ook wel mystery guests genoemd) ervoor dat bedrijven inzicht krijgen in hoe hun klanten hun diensten ervaren en kunnen zij door middel van de terugkoppeling van de inspirerende rapporten samen met hun medewerk(st)ers groeien in klantgerichtheid. De mystery shopper is hierbij heel belangrijk, omdat zij uw ogen en oren zijn.…

Klanttevredenheidsonderzoek versus Mystery Guest onderzoek

Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO’s) hebben tegenwoordig een vaste plek in vrijwel iedere organisatie. Iedere organisatie wil immers graag weten hoe tevreden zijn/haar klanten zijn? Daarom worden we vandaag de dag gespamd met schreeuwende ‘pop-ups’, smekende nieuwsbrieven na elke bestelling/levering of flitsende kaartjes met spreuken waarop aangegeven wordt dat we direct korting ontvangen of kans maken op het een of ander na het…

Zet je klant centraal door je medewerkers op 1 te zetten!

Klantverwachtingen worden veelal overtroffen door houding en gedrag van medewerkers. Als jij je medewerkers op nummer 1 zet dan zorgen zij goed voor je klanten. Met het centraal stellen van de klant door je medewerkers, creëer je loyale klanten. Als klanten loyaler worden zullen zij niet alleen vaker terugkomen, maar ook positiever over uw organisatie praten, waardoor klanten echte ambassadeurs…

NPS, NLS, NTS, CES…maar waarom?

In de wereld van kwalitatieve belevingsonderzoeken zijn allerlei Customer Experience KPI’s ontwikkeld. Kritieke prestatie-indicatoren zijn variabelen om de prestaties van een bedrijf, merk of product te analyseren. Deze worden gebruikt om het succes van een organisatie in het algemeen of het succes van een bepaalde actie of campagne te meten. De Net Promotor Score (NPS) is zo’n KPI en is…

“De medewerkers” wederom op nummer 1

Uit recent onderzoek van Mystery Review onder ruim 7500 consumenten is gebleken dat “Het gastgericht handelen van medewerkers” als het meest belangrijke wordt aangeduid voor een fijne ervaring op een winkelvloer. De ondervraagde winkelende consumenten zorgden voor het volgende lijstje (in volgorde van belangrijkheid): Gastgericht handelen van medewerkers Kennis en kunde van de medewerkers De ontvangst Het afscheid Het interieur…

De kracht van een glimlach

In 2016 hebben verschillende Mystery Shopping organisaties uit Europa, Azië, Noord- en Zuid Amerika wederom deelgenomen aan het jaarlijkse Smiling Report. In dit onderzoek wordt wereldwijde data over customer service verzameld van meer dan 2,1 miljoen vragen over glimlachen, begroeten en bijverkoop in 67 landen. Voor Nederland werd onder andere gebruik gemaakt van de 25.000 onderzoeken die Mystery Review in…